lørdag, februar 11, 2006

Nathalie



Her er meg og min lille niese Nathalie. Hun kom til verden i fjor og er alt blitt 10 mnd. Nathalie er ei veldig snill jente, og selvfølgelig verdens søteste baby. Det er veldig gøy å være tante, men dumt at avstanden er så stor. Hun utvikler seg veldig fort og det er mye a gå glipp av. Bare på et par uker har hun lært seg flere nye kunster og snart kan hun både gå og snakke. Forrige helg fikk jeg endelig sett henne igjen da vi møttes hjemme i stavanger hos "mormor og morfar". Jeg takket selvfølgelig ja til et barnevaktoppdrag med sponset hjemreise. Må benytte de sjanser en får! Var veldig koselig å se både venner og familie igjen. Får håpe det ikke blir lenge til neste gang.

4 Comments:

At 19:44, Blogger Andreas said...

Grattis me blog:) Skikkelig stilig asså! Snakkes!

 
At 20:13, Anonymous Anonym said...

Test

 
At 09:35, Anonymous Anonym said...

Halla! endelig fikk eg lagt inn en hilsen te deg! Kjempekul side! du og øgga e virkelig data-nørde-paret.. hehe.. neida ;) men me snakkes jo snart! e ikkje så lang vei! Catta

 
At 17:35, Anonymous Anonym said...

Halla Silje! Konge blogg, men du må skrive litt oftere!Vi snakkes snart! -Joffa

 

Legg inn en kommentar

<< Home