søndag, januar 14, 2007

Endelig litt fritid










Me har lenge prøvd å få t ein takk-for-flyttehjelpen-middag og på torsdag klaffa det endelig. Me diska opp med biff i peanutsaus med både ris, søtpoteter og steke-bananer t og d såg ut t a falla i smak hos både Vigdis&Gustav og Gry&Marius (to vennepar hjemmafra). Veldig koseligt.




I helgå har eg hatt besøg av Silje, ei veldig god venninna fra tiå på sagavoll. Va rimelig tett program så tiå fløy nesten litt for fort, men d e nå så. Va blandt aent på besøk hos Siljes kommende svigerinne (Silje gifte seg t sommeren og eg har fått d ærefulle forloververvet, så d blir spennande), shopping, kameruncaféreunion, interiørinnredning og ikkje minst friluftslivjentetreff med smoothie og ticket to ride. Tror faktisk ikkje me fira har vært samen siden fjordårstreffet og det begynne jo å bli flerre år siden. Dårligt! Va utrolig kjekt å ver samla igjen, men me sko nok kanskje tatt an heilt ut med ein overnatting utendørs når me fysst slo t. jaja, "orkanstormen" tatt i betraktning så hadde d kanskje ikkje vært så artigt. Uansett. Tusen takk for besøket Silje. D va kjekt å ha deg her og du e alltid velkommen tbage. So long!

6 Comments:

At 17:13, Blogger Andreas said...

Ser ut som dere har hatt det koselig ja, og du va tilogmed litt heldigere med bildet enn det som ligger på Siljes blogg;) Men du, du må begynne å legge opp litt større bilder, så det er litt mer å se når man klikker på de!

 
At 06:31, Blogger Lille blå said...

Klage du på bildene mine andreas? Hehe... må vel innrømma at du har rett i d du seie :-) Takk for at eg fekk komma på besøg Silje.. eg hadde ei kjempekjekke helg.. hb me treffes snart ijenn!

 
At 15:40, Blogger Silje Kristensen said...

Meine du oppløsningen Andreas? ka e ein bra oppløsning i tilfelle? tar så lang tid å laste opp når de e i vanlig format!?

Lige ikkje at du legge ut stygge bilder av meg Silje. Neida, d går så bra. E ikkje alltid så heldige med bildene, men eg har aldri skrytt av å ver fotogen heller...

 
At 13:06, Blogger CECILIE said...

Den der maden såg ufatteligt goe ud!!!!! Nam nam e ganske solten her eg sitte, vertfall på middagsmad:) Ennå 5 timar t eg slutte på jobb å kan gå hjem å laga meg et varmt måltid!!!Arg..men men Silje du vett ka eg meine:)Ka hadde livet vært uden middag:)Nok klaging....MÅ KOMMA DEG PÅ TRENING, forresten:) Bare tullle.......!!!!

 
At 13:14, Anonymous Anonym said...

Det va dødsgodt! Bare sei ifra hvis dåkkår trenge merr flyttehjelp Silje ;)

-Gry

 
At 10:31, Blogger Jentene på den andra siå said...

det såg snadder ud:)

og for någen herlige skrytebilder! utrolig skjønne jenta!
eg skjønne godt at tante-sije e stolt eg:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home