fredag, mars 09, 2007

Ein liten oppdatering

Då e bacheloroppgaven levert. Utrolig deiligt! Nå e d stort sett praksis i hjemmesykepleie som gjenstår før dåkkår kan kalla med søster Silje. D blir vel artig.





Denne ugå mista me faktisk nettet, så med mindre någen snille sjeler åpne for inntrengere kan det bli lite nettlig kontakt fra denne kanten. I helga som va va Øyvind, Maria og eg i Trondheim for å hilse på det nye tantebarnet. Charlotte va kjempesøt og Nathalie va en flink storesøster sjøl om hu inni mellom viste någen tendenser t søskensjalusi. Det e litt rart å tenka på at Nathalie bare e to år. Hu va bliksom blitt så stor nå når Charlotte låg på siå av. Nå blir d heldigvis ikkje så lenge igjen t neste gang. Det blir gøy.





Siden Øyvind aldri har vært ordentligt i Trondheim måtte me ha oss ein liten tur t Nidarosdomen.

3 Comments:

At 21:58, Anonymous Anonym said...

Grattla med bachelor oppgave levering. Det e jo kjempe stas det å ver ferige. Har fremdeles litt vansker med å huska at alle vokse opp, eg ser fremdeles for meg søde lille silje som alltid ville lega med johanne og kristine. Søde e du jo ennå!!! Håbe du har det bra og at eg får treffa han karen din en dag. Kos deg masse i praksis og lykke te videre.
http://www.godfrey1999.blogspot.com/

 
At 22:31, Anonymous Anonym said...

Grakla fine hu va tanteborne ditt. Håbe du ha d kjekt.
Gralla med barsisen

 
At 10:35, Blogger Silje Kristensen said...

Så kjekt å hørra fra deg Anne Marie. Lenge siden sist nå, men Ska du ikkje ta deg ein tur hjem snart? Eg har jo vært samen med Øyvind i snart fem år så d seie jo at d e ei stund siden du sist va hjemma. Dessuten har du jo tri flotte gutter eg gjerne vil hilsa på og lega med ;o)

T deg Håvard kan eg bare sei: Du har ein lang vei å gå før kommentarene dine i d heila tatt kan minna om stavangersk! Hehe...

 

Legg inn en kommentar

<< Home