lørdag, april 28, 2007

På nett igjen

Da er vi ENDELIG på nett igjen. Den siste måneden har vært rimelig hektisk. Her får du et lite innblikk:

Jeg er kommet midtveis i hjemmesykepleie-praksisen som forresten er veldig anderledes og mye kjekkere enn det jeg i utgangspunktet hadde trodd. Kanskje har det også litt med at jeg nå ikke har annet skolearbeid hengende over meg, men bare kan kose meg i praksis, slappe av og nyte studentlivet.











I påsken hadde jeg hele 12 dager hjemme i gode, gamle Stavanger. Var en tur i sirdalen hvor jeg igjen fikk testet skiutstyret og skiferdighetene sammen med gode venner. Resten av ferien var jeg mye sammen med familien. Hele familien inkludert svoger og nieser var hjemme, så det var kjempekos. Avsluttet påskeferien med Vikingkamp på stadion, før jeg reiste tilbake til Bergen hvor det regnet som vanlig.














Vigdis har fått sitt utdrikningslag som inneholdt både laserskyting, motorsykkeltur og tapasfest. Var en kjempekoselig dag og tro det eller ei, men Vigdis holdt ut helt t 03.45 før hun begynnte å glippe med øynene!







Ellers går dagene med til praksis, venner, turer, grilling, trening (har endelig kommet igang igjen etter nesten ein mnd i dvale…) og facebook (tar jo helt av…). Jeg har fått meg sommerjobb på barneavdelingen i Stavanger og leiligheten i Bergen er leiet ud for sommeren så her går ting virkelig veien. Håper alle har det bra hvorenn de er i verden. Nyt våren! Det gjør jeg!