lørdag, juni 16, 2007

Sykepleier

Ja, då va studentlivet over for min del. På torsdag hadde diakonissehjemmets høgskole sin avslutning, bare ett par uker itte alle andre sykepleieutdanninger va ferdige. Hehe! Starta med ein gudstjeneste der lystenning og forbønn stod på programmet. Ittepå va det smørbrød, taler, underholdning og ikkje minst utdeling av vitnemål og sykepleieautorisasjon. Ein kjekke kveld! Utrolig deiligt å ver ferdige, men og litt merkeligt og trist å sei fravel t alle de gode "medsøstrene" mine. Dåkkår e heilt toppers!

I går pakka me oss ut av leiligheten, leverte nøkkelen videre t leieboeren vår og satte kursen mot go'byen Stavanger. Har fått meg sommerjobb på barneavdeling på sykehusset og ser i grunnen fram t å komma igang der. Begynne alt på mandag så det blir spennande, men litt skummelt e d jo og!

Ha ein fin sommer alle i samen!

5 Comments:

At 12:26, Blogger Andreas said...

Grattis Silje! Godt å være ferdig tenker jeg. Nå er det bare å fortsette på ferden i livet. Lykke til med sommerjobben, og så håper jeg vi treffes i løpet av ferien, eller snart.

 
At 18:45, Anonymous Anonym said...

Gralla balla

 
At 15:01, Blogger Lille blå said...

Gralla med sykesøster tittelen :-) Blir kjekt å ha dg her i stavanger udøve høsten :-)

 
At 23:23, Anonymous Anonym said...

E det muligt at eg har glømt å gratulera deg? Bedre seint enn aldri: Gratulere så møje med fullført uddannelse! Du e goe! :)

Klem fra Gry

 
At 23:01, Blogger Lille blå said...

Nå har d vært dårlig med oppdatering på dg på ei stonn... Ka skjer?

 

Legg inn en kommentar

<< Home