onsdag, desember 12, 2007

Julen, julen, julen den er her...snart i alle fall...

Då har eg tatt juleferie her i Bergen. I mårå reise eg hjem t Stavanger kor huset alt har begynnt å fyllast. Storesøster Kirsti og mine to små deilige nieser e der, storesøster Maria komme øve helgå, Øyvind og svoger Håvard itte d og verken mor eller far e utenlands så då ska d bli tid for masse familiekos. Ellers e byen full av gode venner så det blir bra! Julegavene e nesten i boks så nå bler det bare kos å ordna resten og ellers står baking, leking, speling, lesing, grøtfest, bursdag +++ på programmet. Gled meg!

På nyåret vente d spennade ting i Bergen. Eg har nemlig fått meg et 50% vikariat på barneklinikken på Haukeland og glede meg veldig t å ta fatt på det. E så kjekt å jobba med unger! Ska jobba mest med hjerte- og kreftsyke barn så det kan bli veldig utfordrande og tøft, men satse på at eg klare meg. E to andre fra mitt kull på sykepleien som jobbe der og så det blir heilt topp tror eg! Blir i alle fall godt å ha litt mer oversikt øve ka tid eg ska jobba og ikkje!

Då gjenstår det bare å ønska alle ein GOD JUL og et GODT NYTT ÅR. Måtte 2008 by på mange gode opplevelser for dåkkår alle!

2 Comments:

At 22:38, Anonymous Anonym said...

GOOOD JUUUL!
Me ses vel snart :)

 
At 09:25, Blogger Lille blå said...

GO JUL!

 

Legg inn en kommentar

<< Home