mandag, august 20, 2007

Min sommer

Ja, då va jammen sommeren øve for denne gang og. T tross for stor manko på både sol og varme må eg sei at sommeren har forsvunne utrolig raskt. Eg føle sjøl at eg stort sett har vært på jobb, men det e vel heller det at ein turnus med nattevakter aenkver helg ++ har gått litt utøve det sosiala. Ikkje akkurat någe å anbefala, men jobben i seg sjøl har i alle fall vært utrolige kjekke og eg må sei eg stortrives på barneavdelingen. Har vært borti møje spennande og lert masse! Nå e sommervikariatet mitt øve, men eg fortsette på barneavdelingen som ekstravakt fram t eg drar t Bergen igjen i oktober ein gang.

Legge inn ein del bilder så kan dåkkar i alle fall få et lite innblikk i ka som har fyllt sommeren min sånn utenom jobbing.

Storesøster Maria og storesøster Kirsti med familie har vært hjemme någen uker på besøk og då blei det tid t mange utflukter og mye familiekos. Ingen tvil om at Nathalie (2 år) og Charlotte (1/2 år) e familiens midtpunkt. De e bare så utrolig deilige og tante silje e selvfølgelig kjempestolte! Nå e d og blitt klart at Kirsti ska begynna på skole i Stavanger (helsesøster), og det betyr at de flytte t Stavanger i løpet av høsten. Gjett om eg blei glad når eg fekk hørra det! Endelig får me sett litt merr t de og bli ordentlig kjent med de små.

På tur med tante Silje!



Kongeparken!


Lekeland!


Fritidsgården!

Hjemme i Auglendsbakken!



På tur til Dalsnuten!



Storesøster Maria og meg i solnedgang!




Målet for sommeren va i gronnen ein kjeragtur med gjengen, men veret har ikkje akkurat vært på topp så t slutt måtte me nøya oss med ein tur på lifjell som e rett øve fjorden fra mor og far sitt hus. Det både regna og blåste, men me kom oss t toppen kor me t slutt klarte å få pylsene varme før me gjekk ner igjen. Va ein utroligt kjekke tur t tross for blaude, tunge kler og sleipe steiner.



Har vært i bryllup t to herlige par. Vigdis&gustav gifta seg på sunnmøre den 07.07 og Torstein&Ingebjørg gifta seg i Samnanger utenfor Bergen den 21.07. Va og innvitert i bryllupet t Hanne Marte&Ole Terje den 14.07, men fekk desverre ikkje med meg dette då eg måtte jobba. Nydelige par!





Ellers har min kjære Øyvind tatt turen t USA, nærmere bestemt t Seattle, kor han ska ver i to mnd og jobbe med masteroppgaven sin. Reiste 1.aug så det begynne faktisk å nærme seg halveis og den 1.okt reise me begge t Mexico kor me ska ha to herlige uker ferie før me reise opp igjen t Bergen. I Bergen har han me leie av bestemt seg for å selga leiligheten så då blir det flytting IGJEN. Passa jo utrolig dårligt, men me får vel bare gjørr et besta udav det.




T slutt kan eg fortella at eg nettopp har komt hjem fra ein kjempekjekke hyttetur med gjengen. Va 9 stk så konne ikkje klaga på oppmøde og veret viste seg jo og fra si beste sia så då va alt på topp. Har storkost oss med bading, fjelltur, ute- og inneleker og selvfølgelig masse god mad og aent kvess.






D får ver nok for denne gang. I framtiå komme kanskje innleggene litt oftere, men dåkkår får venta i spenning. D gjørr i alle fall eg!

2 Comments:

At 06:11, Blogger Unknown said...

Så kjekt ud på tur! Skolle gjerna vore med på det ja!

 
At 06:30, Blogger Lille blå said...

Så flinke du har vært t å oppdatera bloggen... D va jammen på tide :-) Du hadde utruligt mange fine bilde.. Hb du kose dg med Charlotte om dagane. Snax

 

Legg inn en kommentar

<< Home