lørdag, juli 01, 2006

Sommerferie til Thailand


Etter to hektiske, men kjekke uker er jeg alt ferdig med årets sommerjobb. Deilig! Nå kjenner jeg behovet for litt ordentlig ferie og i morgen setter jeg kursen mot Thailand hvor jeg skal møte min kjære Øyvind igjen. Etter 155 dager med avstand skal det bli godt å møtes igjen og bare slappe av og kose oss i to uker. Vi vet enda ikke helt hvor vi skal, men det tar vi litt på sikt. Vi starter i alle fall med to netter i Bangkok så får vi se hvor reisen går videre. Krabi eller Hua Hin, Ko Chang og Kambodsja er foreløpige alternativer, men dersom du har noen gode tips tar vi imot med takk. Gleder meg veldig nå, men først må jeg overleve den laaaange reisen ned med ikke mindre enn 11,5 timers venting i Vien også nesten en dag alene i Bangkok før Øyvind kommer. Tipper de timene kommer til å gå rimelig sakte ja. Kommer hjem igjen den 18 så da er det bare å slå på tråden.