onsdag, april 09, 2008

Prøve igjen...

Hehe, då prøve eg igjen! Eg e et skippertaksmenneske og sånn e d i bloglivet og, men nå et innlegg t ære for mine trofaste lesere Håvard og Silje. E d flerre innom blog’en e d bare å legga igjen ein liten hilsen så kanskje blog’en blir oppdatert litt oftere i framtiå? Ingen vett... =)

Øyvind og meg i Mexico city.

Her har det faktisk skjedd saker og ting siden sist! Øyvind tok i februar mot t seg og gjekk ner på kne og det e ingen tvil om at han kan når han vil. Et romantisk frieri fra min kjære og eg svarte selvfølgelig JA! Nå har me fått oss ringer og har så smått begynt å planlegga bryllup i Stavanger t neste år. D blir artig! Mi gode venninna Silje, fra folkehøyskolen, har og takka ja t å ver forloveren min så det blir bra. Takk for det ;-)

Silje og meg i Kroatia.

Ellers har eg fått meg jobb på barneavdelingen i Stavanger. Et vikariat vel og merka, men faktisk heile 100% og varighet ut året, så då måtte eg nesten slå t sjøl om det førte t at eg måtte slutta i jobben på kreftavdelingen 1,5 mnd tidligere enn planlagt. Det blir veldig trist å slutta i jobben her i Bergen. Ein utrolig kjekke avdeling med tanke på både arbeidsoppgaver, pasientkontakt og arbeidsmiljø, men eg finne meg sikkert t rette i Stavanger igjen og! Det ska i alle fall bli deiligt å sleppa ekstravakter på ei stond!

Et bilde fra sykepleien siden det ikkje e lov å legga ut bilder fra jobben.

Ny jobb betyr altså at tiå kor eg ska pakka meg ut fra leiligheten i Bergen og ta farvel med venner, jobb og aent regnbyen har å by på nærme seg stygt. For å ver nøyaktig e d bare 17 dager t Silje (tusen takk!!!) komme å hente meg og pikk-pakket mitt med endelig stopp Stavanger, nærmere bestemt hjem t mor og far. Det e ingen tvil om at mine bekjentskaper i Bergen vil bli dypt savna, men eg føle ligavel at eg e klar for neste skritt og ser fram t å flytta hjem igjen og se litt merr t mine mange venner og min kjære familie i go’byen. Storesøster Kirsti og familien ska og flytta t Stavanger så då mangle bare storesøster Maria, men hu har bestemt seg for at Oslo e neste stopp så hu får me vel bare sett i feriene framøve. Bare lov meg at du ikkje gror fast i tigerstaden! Me vil ha deg hjem t slutt! Øyvind e ikkje heilt ferdige med studiene ennå og skrive for tiå på masteroppgaven sin så han må nok klara seg aleina i ein mnd og to, men så snart studiene e ferdige blir det Stavanger på han og så det ser me fram t =)

Lifjell i solnedgang. Bildet e tatt fra terrassen hjemma hos mor og far.

Vel det va vel nok for nå. Neste oppdatering blir nok fra go'byen Stavanger. So long...

13 Comments:

At 19:19, Blogger Aina og Steinar said...

Hei!
Eg e faktisk òg innom bloggen din me jevne mellomrom, hehe... Lykke t me flytting og bryllupsplanlegging vidare!
-Aina-

 
At 19:29, Blogger Silje Kristensen said...

Hehe, så kjekt Aina. Takk for det =) Overraska øva at folk ikkje har gitt blogingå mi opp ennå. D e godt =) Eg e faktisk innom din blog og i ny og ne, men ikkje så flink å legga igjen spor. Hehe. Me snakkes ;)

 
At 20:06, Blogger Lille blå said...

Så flinke du e t å oppdatera bloggen din ijenn Silje! Glede meg t å få dg jem t der du hørre jemma. Eg hb ikkje du komme t å jobba bare kvell å nått når du komme jem nå?!

 
At 22:26, Blogger Silje Kristensen said...

Turnusen e faktisk ikkje så verst. Tror eg jobbe 4 netter og 6 kvelder i løpet av en 6 ukers periode så det e ikkje sa gale...

 
At 19:24, Anonymous Anonym said...

Kjempeartig med oppdatering. Må ta et skippertak å lese alt sammen nå.

- Håvard

 
At 10:02, Anonymous Anonym said...

Hei, her e et spor fra meg ;)

Litt trist at me ska flytta te kver vår kant av landet, eg komme te å savna både deg og Øyvind! Men me treffes jo i ferier og sånt (eg og Marius må kanskje bli litt flinkere te å ikkje bare lada oss på hyttå når me e hjemma).

Snakkes i mårå,
klem fra Gry

 
At 13:34, Blogger Silje Kristensen said...

Ja, det blir litt rart med denne flyttinga, men nå får me jo sjansen t å besøke dåkkår i nord då =) Eg har jo aldri vært lengre nord enn trondheim så det blir bra. Og som du seie: så sant dåkkar ikkje gror fast på hyttå i alle ferier så ska me vel få sett litt t dåkkår ligavell. hehe... ;-)

 
At 02:49, Anonymous Anonym said...

Grattla så mye med forlovelsen. Det hadde eg ikkje fått me meg ennå. Eg e faktisk innom og sjekke bloggen din ofte, så eg prøve å fylla me sjøl om eg ikkje e liga flinke å skriva :(
Nå har eg bare 11 uger (eller mindre) igjen før denne babyen komme ud i verden og det glede eg meg te. Har vert litt slid, mye rart som har skjedd dette svangerskapet men der e nå lys i enden av tunellen. Hils alle og lykke te me planlegging og greier.

 
At 09:53, Blogger Silje Kristensen said...

Takk for det! Så kjekt du la igjen ein kommentar Anne Marie. Eg fant nemlig ikkje adressen dåkkars igjen så nå har eg ikkje fått lest blog'en dåkkars siden nyttår. Ser nr 4 og blir ein gutt. Spennande. Du har hatt litt å stri med i dette svangerskapet ja? D går bra med mor og barn nå? Hb du får et fint siste trimester i alle fall. Koss blir d med Norgestur då? D e nok ikkje bare bare å ta seg råd t ein tur for ein familie på 6, men d hadde i alle fall vært kjekt å se dåkkår snart!

 
At 13:49, Blogger Solvang said...

Meg og Teodor e og inne og kikke innimellom :-) Me har jo jyssla goe tid for tiå!

Tigerstaden e bra...eg glede meg øve at Maria komme hit, så får me se om eg lar na flytta tebage te Stavanger med det fyssta :-D hehe

Lykke te med planlegging, glede oss på dokkers vegne :-)

Stor klem fra liten og stor i familien Hildal Lund

 
At 20:09, Blogger Silje Kristensen said...

Så kjekt. E jo flerre innom enn ka eg trodde så nå ska eg slutta å masa. Hehe... Husk at Maria bare e på utlån og må returneres itte ett år! Hehe. Hu glede seg og stort!

Ka ti får eg se lille Teodor då? Dåkkar ska ikkje t Stavanger snart?

 
At 21:57, Anonymous Anonym said...

Nå er du i gang med å skuffe dine trofaste lesere igjen... Vi vil ha oppdatering.

- Håvard

 
At 23:12, Blogger Silje Kristensen said...

Så kjapt? D e intet nytt at berette! Sorry borris.. E ikkje du i Riga by the way? Eg vil ha flerre bilder pa din blog og! ;-)

 

Legg inn en kommentar

<< Home