søndag, juni 11, 2006

Herlig


Sliten og vond i ryggen etter å ha sittet på en kontorstol tre "døgn" i strekk kunne jeg på fredag endelig levere hjemmexamen. Det er vanskelig å si hvordan det gikk da jeg aldri har skrevet en lignende oppgave før, men det var uansett utrolig deilig å være ferdig me årets xamener og innleveringer. Dette ble feiret med grilling i skolens hage og stemningen var på topp. Etterpå samlet vi oss i Marias sentrumsleilighet hvor feiring og sosialisering fortsatte ut i de sene nattetimer. Jeg hadde bare sovet tre timer natt til fredag så du kan si det sånn at noen tok kvelden tidligere enn andre.


Været har vært strålende hele uken og igår fikk jeg endelig nytt solen jeg også. Tok banen opp til Ulrikken hvor jeg møtte noen i klassen. Planen var å ga viddeturen, men da de var litt sent ute fikk jeg ikke tid til å bli med likevel. Tok følge med dem et stykke før jeg gikk ned en annen vei. Var en veldig fin tur likevel, også rakk jeg Gustavs 28 årsdag også. Veldig koselig.

Nå har jeg bare en uke igjen med prosjekt på sykehuset før jeg drar til Stavanger på sommerferie. Kjenner det skal smake med noen uker på mor og fars hotell i auglendsbakken, Vaulens solside.

1 Comments:

At 12:56, Blogger Jentene på den andra siå said...

johoo, silje komme hjem snart! det bler ein festens dag! Eg glede meg te å treffa deg i sommar...håpe eg får se deg litt mer enn i fjor:) du får ikkje lov å gjømma deg på augelndshotellet heile tiå, sjøl om du ska passa på å nyta fasilitetene et hjemme opphold har å by på i fulle drag:) eg e hjemma allerede og kan rapportera strålandes sol og goe gang i favorittbyen! mvh. katrine on the westside, uptown Vigå!

 

Legg inn en kommentar

<< Home