torsdag, september 28, 2006

Betafo









På søndag var vi på utflukt med misjonærene. Vi var hele 23 norske pluss vår nye dansk-amerikanske venninne fra sykehuset, som med hjelp av 3 biler kjørte til en liten landsby som heter Betafo. Her gikk vi på fjelltur opp et gammelt vulkankrater og på toppen, med utsikt over hele Betafo, spiste vi kaffimat før vi ruslet ned i solnedgangen. Var utrolig deilig å endelig gjøre noe fysisk og å komme seg litt utenfor de mange tilbudene Antsirabe har å by på. Heldig som jeg er fant jeg meg en liten kompis å leke med på vei ned. Med meg som hest og han som rytter hoppet vi ned hele fjellsiden til stor glede for både ham og meg. Gangsperren meldte seg ganske kraftig dagen derpå, men har nå sluppet taket.

1 Comments:

At 10:51, Anonymous Anonym said...

Utrolig fine bilder Silje! :D Keep up the good work!

 

Legg inn en kommentar

<< Home